Умови повернення товарів

Здійснити повернення замовлення можна тільки в момент доставки за умови дотримання правил і порядку обміну / повернення товару.

Перевіряйте своє замовлення при отриманні.

Відповідно до «Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р. № 172 та  Наказу МОЗ від 19 липня 2005 р. № 360, лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають.
Постановою КМУ від 22.09.2021 р. № 1002 «Про внесення змін до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів) та затвердження Типової форми договору про здійснення доставки лікарських засобів кінцевому споживачу» передбачено, що споживач має право відмовитися від доставленого лікарського засобу під час отримання замовлення та має право вимагати повернення коштів від ліцензіата, який здійснив продаж такого лікарського засобу у випадку, якщо: 

  • пошкоджено первинну та/або вторинну упаковку лікарського засобу; 
  • минув термін придатності лікарського засобу; 
  • уповноваженим органом опублікована заборона реалізації та застосування лікарського засобу; 
  • доставлене замовлення не відповідає замовленому за кількістю або складом, найменуванням, дозуванням, формою випуску, ціною.

Споживач має право повернути його співробітнику служби доставки ліцензіата, який здійснив доставку, без оплати доставленого лікарського засобу та/або послуг з його доставки та/або вимагати належного виконання замовлення». 
Повернути лікарський засіб до аптеки можна тільки при наявності розрахункового документу (фіскального чеку) та документів , що встановлюють  факт неналежної якості, а саме:

  • висновку щодо якості лікарських засобів, виданий підпорядкованою лабораторією територіального органу Держлікслужби та/або уповноваженою лабораторією; у разі придбання ліків неналежної якості, що підтверджується висновком про якість лікарських засобів, виданий підпорядкованій лабораторією територіального органу державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) і / або уповноваженою лабораторією;
  • розпорядження Держлікслужби про заборону обігу лікарського засобу.

Якщо споживач має сумніви щодо якості товару, то він може  перевірити інформацію на сайті Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в закладці «РОЗПОРЯДЖЕННЯ» зазначено чи встановлювала служба заборону на придбану ним серію товару.
Для повернення придбаних неякісних ліків в разі сумніву щодо якості  необхідно надати рекламацію/повідомлення стосовно якості/підозри щодо фальсифікації лікарського засобу. Для цього потрібно заповнити електронну форму, розміщену на сайті служби, у якій зазначити назву лікарського засобу, форму випуску, дозування, номер серії, виробника, дату та місце придбання (вказати назву та адресу місце знаходження аптеки), а також зазначити тип невідповідності та описати її. Слід вказати власні дані — прізвище, ім’я, по батькові, контактний телефон, адресу проживання та листування. Після надання такої рекламації служба перевірить якість лікарського засобу й у разі виявлення невідповідності надає розпорядження про заборону обігу такого лікарського засобу. І тоді у споживача з’являться підстави повернути лікарський засіб до аптеки.

08004 08004